سفارش تبلیغ
صبا ویژن


مخمور جام عشق

سه نفر به آیین مسیحیت در آمدند، کشیش عقاید ضروری مسیحیت از جمله عقیده ی تثلیث(آنها خداوند و حضرت مسیح و روح القدس را خدایان سه گانه می دانند و در عین حال این سه خدا را یگانه ی حقیقی می دانند) را به آنها تعلیم داد.
روزی یکی از علاقمندان مسیحیت نزد کشیش آمد و در مورد این سه نفر پرس و جو کرد. کشیش با شجاعت و تاکید یکی از آنها را صدا زد تا او را در حضور میهمان بیازماید. کشیش پرسید درباره ی تثلیث چه می دانی؟
او پاسخ داد: شما به من چنین یاد داده اید که خدایان سه گانه اند. یکی در آسمان است و دیگری در زمین از شکم مریم متولد شد و سومین نفر به صورت کبوتری بر خدای دوم در سن سی سالگی نازل گردید.
کشیش عصبانی شد و او را بیرون کرد و نفر دوم را صدا زد. او چنین پاسخ داد : شما به من چنین تعلیم دادید که خدایان سه بودند اما یکی از آنها به دار آویخته شد. بنابرین اکنون دو خدا بیشتر نداریم.
خشم کشیش بیشتر شد و او را نیز بیرون کرد و سومی را که باهوش تر بود صدا زد. او چنین گفت : خداوند یگانه سه گانه است و خداوندان سه گانه یگانه اند. یکی از آنها را به دار زدند و مرد و بنابراین همه مردند زیرا او با بقیه یگانه بود و به این ترتیب الان هیچ خدایی وجود ندارد!


نوشته شده در شنبه 91/12/12ساعت 7:55 صبح توسط مخمور نظرات () |

Design By : Night Melody